Фізкультхвилинка №1
Фізкультхвилинка №2
Фізкультхвилинка №3
(З’явились, виросли, розпустились) _______________ перші зелені листочки
Перевірна робота з розділу «Людина в суспільстві»
6. Запиши
відомі архітектурні
пам’ятки України.
Фізкультхвилинка №2
Фізкультхвилинка №3
Для моїх учнів
Готуємось до контрольних робіт у ІІ семестрі
Контрольна робота №8
І варіант
1. Задача
1
У 4 коробках 24 кг печива, а в 6 коробках
48 кг цукерок. Чого більше в одній коробці печива чи цукерок і на скільки?
2. Розв’язати рівняння
94 - х = 227 - 200 (64 - 13) : х = 3
3. Обчислити приклади
13 х 7 = 540 : 6 + 70 =
420 : 7 = 210 – 630 : 9
=
80 : 20 = 43 х 2 – 17
= 548-329 = 0 х 70 + 1 х 14
4. Задача 2
Школярі обкопали 42 яблуні, а груш - третину від обкопаних
яблунь. Скільки всього
дерев обкопали учні?
Контрольна робота №8
ІІ варіант
1. Задача
1
За 7 однакових ляльок заплатили 42 грн.,
а за 8 м’ячів 72 грн. Що дорожче лялька чи м’яч і на скільки?
2. Розв’язати рівняння
85 - х = 324 - 300 (87 - 23) : х = 16
3. Обчисли приклади
70 х 4 = 630 : 7 +
50 =
480 : 8 = 520 – 560 :
8 =
348 - 175= 847 + 128 =
32 х 3 = 100 х 0 + 1 х 15 =
4. Задача 2
У шкільній майстерні учні змайструвати 45 дерев’яних рамок, а
залізних - третину від кількості
дерев’яних. Скільки всього рамок змайстрували учні?
Перевірка знань з мови («Дієслово»)
Варіант І
1. На які питання відповідає дієслово?
а) Хто? Що? б) Який? Яка? Яке? в) Що робить? Що зробить?
2. Познач групу дієслів:
а) сад, робота. зелень;
б) робити, садили, зеленіє;
в) робітник, зеленієш, садовий.
3. Познач дієслово у неозначеній формі:
а) мовчав;
б) дрімає;
в) сподіватися.
4. Вибери групу дієслів у минулому часі:
а) прилетить, заспіває. сховатися;
б) летів, заспівала, сховалися;
в) летить, ховає, співає.
5. Запиши часові форми дієслів, визнач їх час :
Читати - _________________________________
Гратися - ________________________________
6. Добери антоніми до дієслів:
Стояти - __________________
Мовчати- _________________
7. Скласти речення, підкреслити граматичну основу речення.
Весело, на, щебетали, деревах, пташки.
8. Встав пропущені дієслова, визнач їх час.
Дощ (збирався, готувався) _________________ ще зранку. Сірі хмари (заволокли, закрили)___________________ небо. (З’явився, подув) _________________ холодний різкий вітер. (Загримів, ударив)___________________ перший грім.
Варіант ІІ
1)На що вказує дієслово?
а) на назву предмета; б) на ознаку предмета; в) на дію предмета.
2. Познач групу дієслів:
а) мир, світло, вчений;
б) мирний, світлий, вчений;
в) миритися, світити, навчатися.
3. В якому часі можна визначити рід?
а) минулому;
б) теперішньому;
в) майбутньому.
4. Вибери групу дієслів у майбутньому часі:
а) летить, ховає, співає;
б) летів, заспівала, сховалися;
в) прилетить, заспіває, сховається.
5. Запиши часові форми дієслів, визнач їх час:
Малювати - ________________
Зустріти - __________________
6. Добери антоніми до дієслів:
Розмовляє - __________________
Радіє- _________________
7. Скласти речення, підкреслити граматичну основу речення.
Лагідно, пригріває, сонечко, весняне.
8. Обери потрібні дієслова, визнач їх час.
( Завітала, прийшла, настала) __________________ весна. (Встала, ожила, пробудилась)____________________ від зимового сну природа. (Пече, гріє, світить)___________________ лагідне сонечко. (З’явились, виросли, розпустились) _______________ перші зелені листочки
Контрольна робота з природознавства за темою
«Людина – живий організм»
Варіант І
1. Живлення людини відбувається завдяки органам :
а) травлення; б) дихання; в) руху
2. Кістки рухаються завдяки: а) поживним речовинам; б) м’язам; в) диханню.
3. Шкіра захищає організм людини від :
а) хвороб; б) пошкоджень внутрішніх органів та інфекцій;
в) переїдання.
4. Людина
вдихає через:
а) стравохід ; б) легені; в)
ніс.
5. Для чого людині скелет?(обери потрібне)
А) для захисту внутрішніх органів від пошкодження;
Б) для поповнення поживними речовинами;
В) для руху людини;
Г) для захисту від інфекцій, холоду спеки.
6. Підкресли
назви органів травлення: ніс, ротова порожнина, тулуб, стравохід, пряма
кишка, хребет, шлунок, тонка і товста
кишки.
7. З’ єднай кістки скелету і їх функції.
|
Череп
|
Грудна клітка
|
Хребет
7.Що потрібно робити для зміцнення здоров’я людини?_________________________________________________________________
Варіант ІІ
1. Тіло людини вкрито :
а) шерстю; б) лускою; в) шкірою
2. Скелет потрібен для: а) травлення; б) як опора тіла; в)для дихання
3. Перетворення
їжі в організмі людини на поживні речовини називається а)
травленням; б) диханням; в)
харчуванням.
4. До
легенів людини потрапляє :
а) поживні речовні; б) вуглекислий заз; в)
кисень.
5. Для чого людині шкіра? (обери потрібне)
А) для захисту внутрішніх органів від пошкодження;
Б) для поповнення поживними речовинами;
В) для руху людини;
Г) для захисту від інфекцій, холоду, спеки.
6. Підкресли
назви кісток тулуба: хребет, череп, м’язи, ребра, хребці, кінцівки,
грудина.
6. З’ єднай органи травлення і їх функції.
|
Ротова порожнина
|
Шлунок
|
Тонка кишка
7.Що потрібно робити для зміцнення здоров’я людини?
(Я у світі)
Варіант 1
Питання 1- 5 / по 1 балу
1. Права та обов’язки громадянина записані у :
а) Декларація б) Конституція в) Конвенція
2. Укажи народні символи України
а) герб, прапор, гімн
б) верба, калина, рушник
в) пам’ятки архітектури
3. Пам’ятки культури збирають, вивчають і зберігають у…
а) музеях б) школах в) бібліотеках
4. Яке право порушує той, хто змушує тебе запалити цигарку?
а) право на власну думку б) право вибору в) право на спілкування
5. правопорушення – це…
а) поведінка дитини б) порушення прав інших людей в)властивості людини
Питання 6,7 / по 2 бала
6. Напиши визначення понять:
патріот президент
7. Спиши текст, обравши необхідне слово в дужках
Україна – це (залежна/ незалежна) держава в Європі.
В Україні є моря: (Червоне, Азовське, Чорне).
Столиця України – це (Одеса, Харків, Київ)
Найбільші річки України – це …
Питання 8 / 3 бала
8. Що таке свято?
Які бувають свята?
Наведи приклад свят нашої країни.
Варіант 2
1. Основний закон України – це:
а) Декларація б) Конституція в) Конвенція
2. Укажи державні символи України
а) герб, прапор, гімн
б) верба, калина, рушник
в) пам’ятки архітектури
3. Музей – це заклад, де
а) зберігають та видають книги
б) навчаються діти
в) збирають, вивчають і зберігають пам’ятки культури
4. Яке право порушує той, хто підслуховує чужі розмови, підглядає?
а) право на власну думку б) право вибору в) право на спілкування
5. правопорушення – це…
а) поведінка дитини б) порушення прав інших людей в)властивості людини
6. Напиши визначення понять:
Громадянин Патріот
7. Спиши текст, обравши необхідне слово в дужках
Україна – це (велика/ маленька) за розмірами держава в Європі.
В Україні є гори: (Кримські, Кордильєри, Карпати).
Найбільша річка України – це (Дністер, Дніпро, Десна).
Найбільші міста України – ….
8. Що таке свято?
Які бувають свята?
Наведи приклад свят нашої країни.
Тема “Людина в
суспільстві”
1 варіант
1 Як
називається найголовніший документ нашої держави?
а) Декларація прав людини, б) Конституція
України, в)Конвенція ООН.
2. Яке право
людини порушує той, хто підглядає,підслуховує?
а) право на власну думку, б) право
вибору,
в) право на спілкування.
3. Людина, яка постійно мешкає на території нашої держави
– це …
4. Запиши , що ти знаєш про герб України.
5.Випиши права громадянина нашої держави:
Право на освіту, право на підслуховування,право на
медичну допомогу, право на працю,право на правопорушення,право на
відпочинок,право на глузування, право на життя.
6. Напиши прізвища славетних українців. Запиши відомості
про одного з них.
2
варіант
1.Громадянин України має знати свої :
а) права ; б) права і обов’язки ; в) інтереси.
2. Яке право порушує той , хто гучно включає музику?
а)право на відпочинок; б)право на житло; в) право на свободу та особисту недоторканість.
3.Підкресли назви свят, що належать до народних:
Свято Миколая, День Перемоги, Великдень, День знань,
Водохреща, Різдво, День Незалежності.
4. Які наслідки правопорушення?
5. Обов’язки
громадянина України.
Немає коментарів:
Дописати коментар